Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Boemerang (ML) - Ubie

leeftijd 8+ l AVI M4 l hardcover l 48 pagina's l geheel in kleur.

De 3 delen Ubie verschijnen als subserie in Boemerang. Boemerangboeken maken we voor kinderen die lezen moeilijk vinden. En voor kinderen die niet zo graag lezen. Ze zijn aangepast voor de doelgroep qua leesvaardigheid, taalgebruik, lettertype en vormgeving.
titelprijsbestel
MNSBOE0I1 - Ubie 3d. Subserie
7436956560542
Niveau: Avi-M4
Deze serie bevat de volgende boeken: 
- Ubie is uniek
- Ubie huilt
- Ubie moet leeg
€ 31.10
MNBBOE021 - Ubie moet leeg
9789043704892
Niveau: Avi-M4
David heeft een robot die heel veel kan.
Dat ligt aan de link die David en zijn vriend Ali van internet hebben gehaald.
De link komt van ARO, een bedrijf dat dingen voor robots maakt.
Door een fout is hij op internet gezet.
De baas van het bedrijf vindt het niet goed dat de link op Davids robot staat.
De link is van hem en van niemand anders!
€ 11.50
MNBBOE022 - Ubie huilt
9789043704885
Niveau: Avi-M4
David heeft een robot. Hij heeft hem Ubie genoemd.
David is heel blij met zijn robot. Hij kreeg hem als cadeau toen hij jarig was.
Daar heeft opa Kees voor gezorgd.
Samen met de rest van de familie heeft hij de robot voor David gekocht.
Maar dan wordt opa Kees ziek.
Dat vindt David heel erg, want opa Kees is zijn liefste opa!
€ 11.50
MNBBOE023 - Ubie is uniek
9789043704878
Niveau: Avi-M4
David is gek op robots.
Als hij jarig is, krijgt hij een bouwpakket van zijn opa’s en oma’s.
Daar zit een robot in die hij zelf moet maken.
Samen met zijn vriend Ali zet hij hem in elkaar.
Als ze de robot klaar hebben, sluiten ze hem aan op de laptop.
Maar dan gaat er iets mis!
€ 11.50
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2020 Ars Scribendi Uitgeverij bv