De kringloop van het leven
Leeftijdsindicatie: van 8 t/m 9 jaar.

titel | prijs | bestel | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
KVL300B - De kringloop van het leven (serie 8d.)
(serie 8d.) Kringloop van het leven. Bevat de titels: Zonnebloem, Kangoeroe, Hond, Haai, Bij, Slang, Pinguïn en Zeepaardje.
|
€ 93.60 |
| |
![]() |
KVL301 - Van Zaad tot Zonnebloem
9789461750235
- Hoe begint een zonnebloem? |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL303 - Van Joey tot Kangoeroe
9789461750259
- Hoe groot is een pasgeboren kangoeroe? |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL304 - Van Ei tot Haai
9789461750266
- Waar legt een haai eieren? |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL305 - Van Ei tot Bij
9789461750273
- Wat is een werkbij?
- Hoe verzamelen bijen stuifmeel? - Waar leven bijen? Dit boek gaat over bijen. De koningin van de bijen legt duizenden eitjes. Uit de eitjes komen werkbijen die van bloem naar bloem gaan. Als de bijenkoningin oud is, komt er een nieuwe koningin. |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL306 - Van Ei tot Slang
9789461750280
- Hoe ziet een babyslang eruit?
- Wat eet een babyslang? - Hoe zorgen slangen voor hun baby's? Dit boek gaat over slangen. Uit de eieren van een slang komen babyslangen. Als ze volwassen zijn, krijgen ze zelf ook weer jongen. |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL310 - Van Ei tot Pinguïn
9789461750204
- Waarom heeft een pinguïn vleugels? |
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL307 - Van Pup tot Hond
9789461750174
Wat eten puppy's?
|
€ 13.00 |
| |
![]() |
KVL312 - Van Ei tot Zeepaardje
9789461750228
- Hoe noem je een babyzeepaardje? |
€ 13.00 |
|