Makkelijk lezen

Bestellen
Wilt u een boek of een serie bestellen, dan kunt u dit direct in uw winkelwagen plaatsen en verder kijken. Als u uw keuze(s) hebt gemaakt kunt u uw bestelling, na het invullen van uw persoonsgegevens, versturen. Maak daarvoor in het menu de keuze Bestellen en vervolgens Bestelling versturen.

Mijn grote boek over...

Deze serie behoort tot het interessegebied: Natuur & milieu, Vaardigheden
Leeftijdsindicatie: van 4 t/m 8 jaar.

De serie Mijn grote boek over... opent voor jonge kinderen de wereld om hen heen.

Deze boeken op reuzeformaat – een halve meter hoog! – zijn uitermate geschikt voor gebruik op school. En is het boek je nog niet groot genoeg? Dan zet je het met de bijbehorende code zó op je digibord.

De mooie, heldere foto’s en duidelijke teksten met diverse vragen geven veel aanknopingspunten voor een gesprek. Achterin de boeken vind je bovendien handige lestips!

Een aantrekkelijke serie voor je lessen wereldoriëntatie en rekenen!

Mijn grote boek over...

De serie Mijn grote boek over… is heel geschikt voor klassikale lessen over de seizoenen, de vijf zintuigen of een rekenles over vergelijken en meten. Met de code in het boek kun je het boek online lezen – handig voor op het digibord!

Kinderen kunnen de boeken echter ook gemakkelijk op hun tablet bekijken en zich zelfs laten voorlezen.

Het boek De seizoenen gaat in op het weerbeeld per seizoen en de verschillen daarbij in ruimte en tijd. Daarmee sluit het boek perfect aan bij de leerlijnen van groep 1 t/m 4 voor kerndoel 43. Ook lezen kinderen hoe dieren en planten zich aanpassen aan de seizoenen (kerndoel 40).

In Mijn vijf zintuigen leren kinderen kort en bondig welke zintuigen we hebben en waar die handig voor zijn (kerndoel 41). De vele vragen die gesteld worden, vormen een mooi uitgangspunt voor een kringgesprek in de onderbouw.

Het boek Vergelijken en meten! maakt grootte, snelheid en gewicht heel inzichtelijk (kerndoel 33). Met mooie foto’s van dier en mens worden kinderen uitgedaagd om na te denken over verschillende maten en vergelijkingen. Dit mooie boek geeft op een heel aantrekkelijk manier betekenis aan de rekenles en kan prima worden gebruikt als introductie voor een uitdagende praktijkles.

titelprijsbestel
GRO101 - Vergelijken en meten!
9789463410151

Ben jij langer dan een mandril? Loopt een aap sneller dan een poes? Wie is zwaarder: de poema of de lynx? Leer meten en vergelijken met dit supergrote boek!


Groot formaat: 49 x 35 cm.

€ 24.50
GRO102 - De Seizoenen
9789463410168

Welke seizoenen ken je? Elk seizoen is anders. Wat doe je als het zomer is? In welk seizoen legt een vogel een ei? Wat gebeurt er in de herfst? En is het overal tegelijkertijd winter? Praat over de verschillende seizoenen aan de hand van dit supergrote boek!

Groot formaat: 49 x 35 cm.

€ 24.50
GRO103 - Mijn vijf zintuigen
9789463410175

Welke zintuigen ken jij? Gebruik je ze elke dag? Wil je weten hoe je voelt, hoort, ziet, proeft en ruikt? Kijk maar in dit supergrote boek!

Groot formaat: 49 x 35 cm.

€ 24.50
CONTACT | RETAIL-INFO | ALGEMENE VOORWAARDEN
Prijswijzigingen, spel- en/of typfouten voorbehouden
© 1998-2018 Ars Scribendi Uitgeverij bv