Stoere strijders
Deze serie behoort tot het interessegebied: Geschiedenis
Leeftijdsindicatie: van 7 t/m 9 jaar.
Leeftijdsindicatie: van 7 t/m 9 jaar.
De reeks Stoere strijders laat je kennismaken met een aantal bekende krijgers uit de geschiedenis. Kom meer te weten over wapens, veldslagen en helden uit de hele wereld.
titel | prijs | bestel | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
BLEM140 - Ninja's
9789462020320
Wat waren de beste wapens van een ninja? In dit boek lees je wie de ninja's waren. Hoe ze vochten en waarom ze tot de felste vechters ter wereld behoorden!
|
€ 14.00 |
| |
![]() |
BLEM141 - Griekse krijgers
9789462020306
Hoe leerden Griekse krijgers vechten? Kom meer te weten over wapens, veldslagen en helden uit de hele wereld. In dit boek lees je wie de Griekse krijgers waren. Hoe ze vochten en waarom ze tot de felste vechters ter wereld behoorden!
|
€ 14.00 |
| |
![]() |
BLEM142 - Azteekse krijgers
9789462020511
Wat deden Azteekse krijgers met hun gevangenen? In dit boek vind je het antwoord! Kom meer te weten over wapens, veldslagen en helden uit de hele wereld. In dit boek lees je wie de Azteekse krijgers waren. Hoe ze vochten en waarom ze tot de felste vechters ter wereld behoorden! |
€ 14.00 |
|